שירותים ליזמים ולעסקים קטנים

מי מאתנו לא רוצה להיות בעל חברה משגשגת ואולי גם לחוות אקזיט ענק בעתיד?

במחקר שערכנו ב 2014 התגלה שיותר מ-50% מהעובדים השכירים בחברה מסוימת היו רוצים להיות בעלי עסק עצמאי וגם מאמינים שיצליחו להתעשר מכך. אולם נתון שמציגה מדי שנה הלמ"ס מצביע על כך שכמות העסקים שנסגרים מדי שנה הוא עצום. שני הנתונים הללו יחד מעלים את השאלות האם כדאי לפתוח עסק או לא ומהם סיכויי ההצלחה במקרה שכן.

אנחנו במכון לחקר הקמעונאות פיתחנו את מודל MPD ((Market research – Planning – Design המעניק ליזמים סיכויי הצלחה מקסימליים. באמצעות התאמת מחקר, סקרים ובחינת המודל העסקי, אנו משקפים היתכנות כלכלית עתידית במטרה למנוע מחברות ומיזמים להיכנס לתחום עסקי שסיכויי ההצלחה בו נמוכים ויימצאו בסיכוני אי הישרדות. באמצעות תוצאות המחקר אנחנו בונים מודל עסקי המותאם על פי היצע וביקוש ריאלי ובחינת דפוסי הצרכנים הרלוונטיים, ומובילים את היזם לתכנית עסקית המבוססת על נתונים מדעיים ועל תשקיף של אחוזי הסיכון.

השירותים המוצעים ליזמים חדשים:

• בחינת המודל העסקי הרצוי.
• תכנון וכתיבת תכניות עסקיות, שיווקיות ואסטרטגיות.
• בניית תכנית תדמית ומודל עיצובי - החל משם, לוגו, עיצוב חנות וקמפיין פרסומי.
• מחקר מבוסס על פי מודל CSP לבחינת פתיחת חנות באזור מבוקש ואיסוף נתונים סביבתיים.
• מחקר התנהלות מתחרה קיים ובחינת סיכויי הצלחת הקונספט מול המתחרה, תמחור ונתחי שוק.
• חיזוי הכנסות עתידיות על פי נתוני השוק בסביבה תחרותית.
• התמודדות מול מתחרים חדשים בעתיד ותכניות עבודה.
• מחקר מבוסס על מיני מודל PRICE DETECTOR המאפשר לקבל טווח מחירים אופטימלי לצרכן.
• בניית אב טיפוס למודל עסקי גלובלי, מעסק בודד לרשת בניהול עצמי ו/או מיקור חוץ (זכיינים).
• בחינת היצע מול ביקוש וכדאיות חדירה לשוק הרצוי.
• ליווי עסקי והדרכה מקצועית.

שתפו: