סקרי מחיר PRICE DETECTOR

סקרי מחיר PRICE DETECTOR

סקרי מחיר המבוסס על מיני מודל Price Detector

Price Detector הינה מתודולוגיה מתוחכמת המאפשרת להעריך את המחיר האופטימלי של מוצר חדש או של שירות חדש על בסיס תפיסת הצרכן באופן בלתי נעזר. היות וזוהי תפיסה בלתי נעזרת (ללא סיוע של גורם אנושי), הצרכן משתמש מתוך ניסיונו במוצרים או בשירותים אחרים כבסיס (BENCHMARK) על מנת להעריך את מחירו של אותו מוצר או שירות. פעולה זו משקפת את הדרך בה צרכנים מתייחסים למחיר ומגבשים דעה בנושא.

מטרת המודל:

המודל מאפשר לקבל טווח מחירים אופטימלי על מנת לקבוע מחיר מכירה למוצר קיים שהשתנה / משופר / חדש.
מיני מודל Price Detector בודק את תפיסות הצרכן כלפי ארבעה סוגי מחירים:

• מחיר "זול מדי" - המייצר חשד לגבי טיב המוצר / השרות.
• מחיר "סביר" - שבו תישקל קנייה לניסיון.
• מחיר "יקר" - שבו עדיין תישקל קנייה.
• מחיר "יקר מדי" - שבו לא תתבצע קנייה.

למודל חמישה שלבים הנכללים בארבע שאלות בנוסח אחיד:
שלב א' - הקראת הקונספט (מפורט).
שלבים ב' עד ה' - קבלת ארבעה סוגי מחירים.

שתפו: