לשכת מנהלי המכירות והסחר

הלשכה מקדמת את העוסקים בתחומי המכירות והסחר בישראל, מקנה להם מעמד ודירוג מקצועי, מאפשרת השתתפות בכנסים ובקורסים מקצועיים ומעניקה הטבות אישיות ומשפחתיות בצרכנות.

נכון לשנת 2017 כמיליון אזרחים בישראל עוסקים בתחום המכירות והסחר ומהווים כ-30% מכלל השכירים והעצמאים במשק. ברוב מדינות אירופה מכירות וסחר מוגדרים כמקצועות רשמיים, אולם בישראל – על אף שענף השיווק המקומי בה הינו רחב – ניהול מכירות וסחר אינו נחשב למקצוע, ותואר אקדמי מוכר בתחום המכירות והסחר אינו קיים.

נכון להיום, איש מכירות המגיע ללשכת העבודה בישראל יקבל אמנם העדפה לקבלת משרה בתחום המכירות, אולם ברוב המקרים ייחשב לבעל מקצוע כללי וסיכוייו למצוא תפקיד שמתאים לו נמוכים מאוד. לאור זאת אנו פועלים על מנת למסד ולמנף את התחום ולשמור על יוקרתו.

המכון לחקר הקמעונאות בישראל, בשיתוף מכונים אירופאים, בנה מדרגים ותקנים מקצועיים ולימודי הסמכה למנהלי מכירות וסחר בכירים. יצרנו על פי תקן חמישה תקנים שיעזרו לבעלי עסקים ולמנהלי משאבי האנוש לאתר את אנשי המכירות והסחר הנכונים והרצויים, ולשמר את יכולות המועמד על פי שקלול של ניסיון, השכלה ופרמטרים נוספים.
התחרותיות הנוכחית בעולם העבודה יוצרת מצב שבו אנשי מקצוע ותיקים (בסביבות שנות ה-50 לחייהם) הופכים לפחות ופחות רלוונטיים. לפיכך, תופעה שכיחה מאוד בשוק העבודה היא שאת מקומם של אנשי מכירות ותיקים ומקצועיים תופס דור חדש עם ניסיון מועט. אנו בלשכת מנהלי המכירות והסחר מעניקים במה שוויונית לכל מגזר ומגדר ללא הגבלה, ופועלים למען שילוב כל סוגי האוכלוסייה בארגונים:

• מגזר ישראלי כללי.
• מגזר ערבי ישראלי.
• מגזר חרדי.
• אוכלוסייה מיוחדת ובעלי מוגבלות.

הלשכה מעניקה במה לכל מועמד שמחפש עבודה ולכל מעסיק שמחפש עובד בתחום. מאגר המועמדים חסוי מפרטים אישיים ומורכב ממועמדים אשר נמצאים ברשימת חברי הלשכה ודורגו באופן מקצועי. על מנת לעזור בפיתוח תחום העבודה וצמצום מחפשי העבודה, אנו נותנים שירותי הכוונה וייעוץ ראשוני אישי ללא עלות לחברים המחפשים עבודה או הכוונה בקריירה.

המכון לחקר הקמעונאות מוביל ומקדם את הלשכה בישראל.

שתפו: