רקע

 כמות התביעות בתחום התעסוקה הוא גבוה ואף נהיה שכיח מאוד בקרב עובדים אשר פוטרו.
"על פי סקר שנערך בשנת 2015 כל עובד רביעי בעל וותק של 12 חודשים ומעלה אשר פוטר מעבודתו החל בהליך משפטי מול המעסיק" על מנת לצמצם את כמות התביעות והעלויות הכרוכות סביב תהליכי המשפט בין אם לעובד ובין אם לארגון.
המכון ולשכת מנהלי המכירות והסחר מציבים מחלקת גישור מוסמכת ומקצועית על מנת להיות מקור אובייקטיבי לפתרון קונפליקטים. כל עובד ו/או ארגון רשאי לפנות אלינו בהצגת בעיה ו/או קונפליקט בנושא דיני עבודה על מנת שהתלונה תבחן האם יש לה ביסוס ולמנוע הליך משפטי על ידי ישוב ההדורים בין הצדדים.

המכון ולשכת מנהלי המכירות והסחר הקימה את המרכז לגישור ובוררות תעסוקתי ככלי לצמצום הליכים משפטיים מיותרים ומניעת נזקים פיננסיים לארגונים בהתמודדות מול מערכת המשפט ויצירת תדמית שלילית
כמו כן לשכת מנהלי המכירות והסחר עומדת לשירות העובד על מנת לבדוק ולוודא שאכן הוא עובד בארגון שמתנהל על פי חוקי מדינת ישראל ואינו מופלה לרעה או שלא פעלו בו חוקי ודיני העבודה המקובלים.

לשכת מנהלי המכירות והסחר אינה מייצגת את הארגון ו/או העובד אלא פועלת לפתרונות מהירים, יעלים והוגנים לשני הצדדים .

שתפו: